اي يار اي يار اي يار
اي يار اي يار اي يار


سئو ( بهينه سازي ساختار سايت )
پنل هاي (سئو) بهينه سازي برنزي , نقره اي و طلايي به ترتيب داراي قيمتهاي 190 , 290 و 590 هزار تومان مي باشد اما هزينه آنها براي درجه هايي كه اين بسته ها را دارند محاسبه نمي گردد و به رايگان اعمال مي شوند .


گرافيك ( ظاهر سايت )
درجه سي : گرافيكي ساده و غيرقابل تغيير بر اساس درخواست مشتري ( مشتري فقط ميتواند تم رنگي وب سايت را انتخاب كند )
درجه بي : گرافيك متوسط + امكان تغيير در رنگ بندي سايت ، فاقد طراحي هدر و تصاوير گرافيكي براي بخش هاي مختلف سايت
درجه آ :  گرافيك خوب + امكان تغيير در رنگ بندي سايت + طراحي هدر
پنل حرفه اي: گرافيك عالي + امكان تغيير در رنگ بندي سايت + طراحي هدر + طراحي گرافيكي براي 2 الي 3 بخش از سايت
پنل ويژه : گرافيك حرفه اي + امكان تغيير در رنگ بندي هاي سايت + طراحي هدر + طراحي گرافيكي براي تمامي بخش هاي سايت





نكته : تمامي درخواست ها فقط براي يك بار قابل انجام ميباشند.
توجه : در صورت درخواست كارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرايط و ضوابط تعرفه ها شامل هزينه ميباشد كه متعاقبا به اطلاع خواهد رسيد.

فرم تماس ، آمار سايت ، ساير امكانات اوليه
درجه سي : دارد
درجه بي : دارد
درجه آ : دارد
پنل حرفه اي : دارد
پنل ويژه : دارد




ازخدمات شركت ايفا نت بررسي واعلام قيمت طراحي سايت مي باشد

هم اكنون طراحي سايت در اراك شركت ايفانت  در خدمت شما مي باشد

يك مدير كارآمد ميبايست در رابطه با عوامل مهم و تاثيرگذار در موفقيت يك كسب و ار آنلاين آگاهي هاي لازم را داشته باشد، عوامل مهم و تاثير گذار در رابطه با موفقيت يك كسب و كار آنلاين را ميتوان به چهار دسته عمده تقسيم بندي كرد كه همه اين دسته ها با يكديگر مرتبط بوده و بهم وصل ميباشند .در واقع اين عوامل مانند يك زنجير به يكديگر متصل بوده و نميتوان آنها را از هم جدا كرد يا يك عامل را فداي عاملي ديگر نمود. در ادامه به معرفي اين عوامل ميپردازيم


فناوري
ميتوان گفت كه فناوري پايه و اساس كسب و كار الكترونيكي را تشكيل ميدهد و زماني يك سازمان در عرصه رقابت و كسب و كار الكترونيكي موفق خواهد شد كه زيرساخت فناوري خود را تقويت كند و از اساس فناوري كه همان اينترنت است استفاده كند. رسيدن به موفقيت بدون داشتن زيرساخت ها و بستر مناسب فناوري ، تقريبا امري محال ميباشد.

سرمايه
مدير موفق در كسب و كار الكترونيكي كسي است كه زيرساخت سرمايه اي سازمان را درك كند ، پول مورد نياز استقرار كسب و كار با توجه به منابع سازماني تامين و ايمني لازم را براي سرمايه گذاري در كسب و كار ايجاد كند.

براي كسب اطلاعات  بيشتر درمورد طراحي يك سايت حرفه اي ميتوانيد به طراحي وب سايت در اراك  مراجعه كنيد.


مديريت سرمايه يكي از مهمترين مسائل براي رسيدن به موفقيت ميباشد ، مديري كه در زمينه مديريت سرمايه سازمان موفق نباشد قطعا نميتواند باعث موفقيت و رسيدن به اهداف عالي سازمان بشود. نظارت بر روي سرمايه آنلاين بسيار مهم بوده و يك مدير ميبايست بر روي اين مسئله بسيار حساس باشد.

رسانه
مدير كسب و كار الكترونيك در بين رسانه ها بايد داراي قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرايي در فناوري هاي ايجاد شده ، همگرايي رسانه اي ايجاد كند. استفاده از رسانه ها براي رسيدن به موفقيت ميتواند بسيار مفيد باشد ، اگر سازمان شما چهره اي محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممكن است خريداران زيادي را از دست بدهيد اما اگر بتوانيد چهره اي مناسب در رسانه ها داشته باشيد ، قطعا ميتوانيد خريداران زيادي را جذب كنيد. امروزه در زمينه تجارت الكترونيك حتي ميتوانيد از خود سوال كنيد كه آيا از قدرت رسانه هاي اجتماعي آگاهيد ؟ ، اگر اين آگاهي را نداريد ، بايد بدانيد كه يكي از بهترين مكان ها براي رسيدن به موفقيت را از دست داده ايد...!

سياست عمومي
مديران ارشد سازمان ها براي آن كه در عرصه كسب و كار الكترونيك موفق باشند ، بايد به زيرساخت ها سياست عمومي سازمان توجه داشته باشند يعني بايد قوانين رايج و همچنين صدمات و كمك هاي ناشي از تغيير قوانين و مقررات كسب و كار را درك كنند و به اين نكته پي ببرند كه اينترنت چگونه جامعه را تحت تاثير قرار ميدهد

هم اكنون طراحي سايت در اراك شركت ايفانت  در خدمت شما مي باشد


استان مركزي

بزرگترين شهر و مركز استان مركزي شهر اراك مي‌باشد. اين استان به عنوان پايتخت صنعتي ايران شناخته مي‌شود. در روزگار كهن اين مكان عراق نام داشت كه در زمان تسلط اعراب بر ايران عراق عجم ناميده مي‌شد كه شامل بسياري از استانهاي همجوار امروزي مي‌شد

اين استان از شمال به استان‌هاي البرز و قزوين، از غرب به استان همدان، از شمال شرقي به استان تهران از جنوب به استان‌هاي لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌هاي قم و اصفهان محدود است.

اين استان با مساحتي معادل ۲۹٬۵۳۰ كيلومتر مربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت كل كشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرين تقسيمات كشوري، استان مركزي داراي ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، ۱٬۳۹۴ آبادي داراي سكنه و ۴۶ آبادي خالي از سكنه‌است.

مركز اين استان شهر اراك است. شهرستانهاي اين استان عبارت‌اند از: اراك، محلات، ساوه، تفرش، خمين، فراهان، دليجان، شازند، آشتيان، كميجان، زرنديه و خنداب.

 

آب و هواي استان به علت وجود كوه‌هاي مرتفع، مجاورت با حاشيه مركزي ايران، همجواري با بخشي از منطقه حوض سلطان، كوير ميقان و حوزه آبريز درياچه نمك و همچنين قرار گرفتن در محل تلاقي دو رشته كوه البرز و زاگرس، داراي آب و هوايي متنوع است. همچنين جهت و جريان وزش بادهاي غربي ـ مديترانه‌اي و اقيانوس اطلس، توده‌هاي هواي فشار زياد اقيانوس هند و جريانهاي سرد آسياي مركزي شرايط اقليمي استان را تحت تأثير خود قرار مي‌دهد.

مهمترين انواع آب و هواي استان عبارتند از: آب و هواي نيمه بياباني در مناطقي چون ساوه و زرنديه، آب و هواي معتدل كوهستاني همراه با زمستان سرد و تابستان معتدل، در شهرستان‌هايي مانند اراك، خمين، تفرش و محلات. آب و هواي سرد كوهستاني با زمستاني سرد و برفي و تابستاني خنك در محدوده‌هاي جغرافيايي شهرستان شازند.همچنين در بخش‌هايي از شهرستان فراهان مخصوصاً روستاي كسرآصف مناظري زيبا دارند كه انسان را به ياد جنگل‌هاي شمالي ايران مي‌اندازد

هم اكنون طراحي سايت در اراك شركت ايفانت  در خدمت شما مي باشد



امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۳۴:۴۵ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی